Wiem, że tytuł trochę pretensjonalny ale prawda jest taka, że nie wyrabiam już z drukowaniem, faksowaniem i skanowaniem tych wszystkich papierów. Fajnie jakby udało się znaleźć urządzenie, które
sprawnie poradzi sobie z multitaskingiem. Skoro pracownicy mają być coraz to wydajniejsi i bardziej ogarnięci w wielu obszarach to czemu urządzenia nie mają podążać tym tropem?
Chociażby taka drukarka, którą wrzuciłem tu wyżej. Laserówka, nówka! Łączy się przez USB i sieć, drukuje w kolorze no i ta mega rozdzielczosc 1200 na 1200. Robi wrażenie ale brakuje mi w niej jedynie opcji skanowania.
Polećcie mi coś bo zaraz oszaleje od oglądania tych wszystkich modeli.
heh wiele osób chciało by mieć taką automatyczną sekretarkę.. najlepiej robota co to wszystko za nas zrobi ; )
OdpowiedzUsuń