niedziela, 2 listopada 2014

Szukam automatycznej sekretarki

Wiem, że tytuł trochę pretensjonalny ale prawda jest taka, że nie wyrabiam już z drukowaniem, faksowaniem i skanowaniem tych wszystkich papierów. Fajnie jakby udało się znaleźć urządzenie, które
sprawnie poradzi sobie z multitaskingiem. Skoro pracownicy mają być coraz to wydajniejsi i bardziej ogarnięci w wielu obszarach to czemu urządzenia nie mają podążać tym tropem?

Jaką drukarkę wybrać

Chociażby taka drukarka, którą wrzuciłem tu wyżej. Laserówka, nówka! Łączy się przez USB i sieć, drukuje w kolorze no i ta mega rozdzielczosc 1200 na 1200. Robi wrażenie ale brakuje mi w niej jedynie opcji skanowania.

Polećcie mi coś bo zaraz oszaleje od oglądania tych wszystkich modeli.

1 komentarz:

  1. heh wiele osób chciało by mieć taką automatyczną sekretarkę.. najlepiej robota co to wszystko za nas zrobi ; )

    OdpowiedzUsuń